det enda jag vill göra är att säga: hihihihihihi som det lilla tap jag är

Om man heter Moa E ser man mer än gärna ut såhär ännu en kväll. Älskar kombon vitt+vitt och ett par shorts som visar allt man lärt sig att hålla för sig själv. Snyrre!

Jag hade en väldigt trevlig gårkväll och vaknade upp till stekarväder, livet leker! Ska bara försöka tvinga mig ut på en joggingrunda, kändes väldigt jobbigt när det är sååååå vaaaaarmt!

Kavaj - H&M
Linne - Gina T
Shorts - Hemmapysslade
Converse

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.