dessutom tänkte jag laga till lite kräm, kanske nudlar, ett par varma mackor och några tallrikar med mjölk och flingor!

Ni som känner mig vet att jag inte direkt är känd för mina kockkunskaper, så nu, när jag är ensam hemma har pappa lagat köttfärs och spaghetti, kyckling och en "sås" till mig att värma till middag. Dessutom har jag två portioner tomatsoppa, den ena portionen förstörde jag idag, samtidigt som jag färgade microns innerväggar röda. Bra jobb Moa!
Rebecca skrev:

Hehe, man kan inte vara bäst på allt ju :D


Rebeccas blogg: http://rebeccacecilia.blogg.se/
DATUM: 2011-07-25 KLOCKAN: 20:02:53

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.