att mamma går och lägger sig nu, som kan kliva upp 15.00 om hon vill känns oroväckande

Ikväll sörjer jag framtida missade sommarlovkvällar när jag antigen kommer vara för trött för att lämna sängen eller jobba kväll med att titta bak i arkivet på glada bilder. Som tur är har jag ju sju dagar i London framför mig och en Marika som brukar vara väldigt duktig på att övertala mig att slänga mig i duschen och fara ut och göra något.
Nu: kvällsfika, OTH och skalla kudden!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.