älskar att jag ser rååååååfixad ut i camen när jag egentligen typ lökar och knappt är sminkad

Är numera redo för Trästocks första kväll som innefattar lite Those Dancing Days och lite Adept, har seriöst ingen aning om vilka fler som uppträder ikväll hehe. Bra koll tjejen!
Jag har precis haft en fajt som jag gick vinnande ur med min syster, om vem som skulle få ha hennes USA linne och vem som skulle få ha min skinnjacka. Lyckades charma till mig båda!
Emilie skrev:

Jag har likadant halsband som du tror jag! Om du köpt ditt på Glitter?


DATUM: 2011-07-22 KLOCKAN: 03:32:21

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.