anledningen till mitt väldigt känslofulla inlägg: jag lyssnar på harry soundtracket på spotify. funderar på att lägga till hedwigs theme på sleepmode-listan.

2 veckor innan min 7års dag kom pappa hem med en bok som helst seriöst skulle förändra mitt liv. Harry Potter och de vises sten. Det tog sin lilla stund att kämpa sig igenom de 378 sidorna, men eftersom jag praktiskt taget levde med boken vid min sida tog var det inte många år senare som jag hade läst de första fyra böckerna ett par, sju gånger var.

Under min tid som Harry Potter-fan och Twilight-fan var det många som förklarade hur böckerna hade fått dem att gå från mobbade till att ha ett flertal nära vänner, jag kan tyvärr inte säga att det hände mig, men nog har jag blivit ett antal snäpp smartare tack vare J.K Rowling.

Nog är jag sugen på att fälla ett par tårar för att mina "10 år med Potter" har lidit mot sitt slut, men jag funderar helt allvarligt på att plocka fram de sju underbara böckerna och plöja mig igenom dem igen. Kanske slå mitt gamla rekord i att läsa första boken på en dag? Eller de fyra första på en vecka?
isabel skrev:

haha jag läste ut nummer fem (den tjockaste) på en dag... heeheh:$


isabels blogg: http://isabellundmarks.blogg.se/
DATUM: 2011-07-13 KLOCKAN: 21:45:15

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.