vi spelar med andra ord. mamma får Tyra Banks och förklarar: "mamman i top model!!!!!!!"

Eftersom ni är så fina och kommenterar det tråkigaste inlägget i världshistorien får ni äran att se hur jag ser ut en dag som denna (fylld med powernaps, trisstess och "kan vi köra idag?"). Har tagit en promme med mamsen och tänkte faktiskt försöka skriva ett toppeninlägg som Lisa (antar att det är du) önskade. Utöver detta ska jag göra klart framsidan till LIVpärmen, ni får se sen om den blir så pass snygg. Se lite Sjukhuset är jag inte heller helt främmande för, var även lite peppad på att se 27 dresses, länge sedan sist. Allt detta ska jag ha hunnit innan ett, för då ska jag sova. Vända tillbaka dygnet ni vet!

"Hårbandet" är från Bikbok, koftan är från H&M, linnet från Gina Tricot och brallorna från Monki. Ringarna är från H&M/second hand.
Lisa skrev:

Hehe...japp ;d


DATUM: 2011-01-08 KLOCKAN: 22:31:02
Mamman skrev:

Du behöver väl inte berätta om allt dumt jag säger!!


DATUM: 2011-01-08 KLOCKAN: 22:40:12
aww skrev:

du är så mega fin! <3


awws blogg: http://amandawahlgren.blogg.se/
DATUM: 2011-01-08 KLOCKAN: 23:11:32
Alicia skrev:

Sv: Grymt! Skulle kunna leva på majs.. eller det gör jag nog redan. Jag känner ingen som är lika galen i majs som jag. Om inte du är det då, men det är tveksamt ;)


Alicias blogg: http://aliciahermansson.blogg.se/
DATUM: 2011-01-09 KLOCKAN: 00:28:24
Fansan skrev:

Tack gullgris! <3


Fansans blogg: http://gofannugo.blogg.se/
DATUM: 2011-01-09 KLOCKAN: 03:17:16

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.