varning! läs ej detta inlägg! tråkigare inlägg får man leta efter!

Är död. Orkar inte blogga. Har aptråkigt. Funderar på att ta en tredje powernap. Vill inte sitta hemma, ensam, en lördagkväll. Ensammast i världen. Vi ses.
saknar min sjuka lilla brutta.
Marika skrev:

försöker bli frisk:(


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-01-08 KLOCKAN: 18:17:39
Anonym skrev:

du kan väl skriva ett inlägg om hur man matchar basplagg på ett snyggt sätt :D & vad man kan ta på sig dagar man inte vet vad man ska ha på sig.. haha


DATUM: 2011-01-08 KLOCKAN: 19:11:10
Rebecca skrev:

Kul med lite uppdateringar iallafall :D

Var är det du bor?


Rebeccas blogg: http://rebeccacecilia.blogg.se/
DATUM: 2011-01-08 KLOCKAN: 19:12:24

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.