vad gör jag när ni läser detta tidsinställda inlägg? har precis avslutat gruppen och är påväg in i rummet bredvid för att äta middag med pappsen.

Idag åker jag till Umeå för första gången på... tre-fyra veckor? Invidualsamtal och grupp står på schemat (och att hämta min fjärrutlösare!!!!!). Efter en termin i gruppen har de allra flesta gjort sina framsidor, även jag. Tror ni att jag har skrivit ut den? Nej. Det ska mamma göra idag, får stoppa in den där den ska vara nästa onsdag istället.
Jaja, ingen bryr sig, såhär ser min framsida ut i alla fall. Fet bild på mig själv, fina bilder på mina bästa vänner+syster+Goldfish. Sånna bilder jag blir glad av. Vad tycker ni?
Hassan skrev:

nästa gång läser jag din blogg ska de finnas massor med bilder på hasseeeboooiii annars är du körd!!!!!!


DATUM: 2011-01-19 KLOCKAN: 17:16:04
Josefine skrev:

Jag tycker att din framsida blev jättefin, och du måste säga att du verkligen är duktigt på att pyssla och sådär! :)


Josefines blogg: http://josefinej.blogg.se/
DATUM: 2011-01-19 KLOCKAN: 17:51:14
Anonym skrev:

Bilden med löven är hur bra som helst! Och den med dig och marika, och dina fina tänder, och kompisgängsbilden, och den stora bilden förståss, och, och… Hm, jag tycker att din framsida är fin! Punkt. Nej, utropstecken. Förlåt, borde jag ens skicka den här kommentaren?


DATUM: 2011-01-19 KLOCKAN: 18:18:32

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.