åååååååå, vill sova, kommer aldrig kunna sova nu! sa ju att jag skulle somna för 20 minuter sen. jobbigt!!!

Jag hängde, inte helt oväntat, en hel del på skolan.
Linus och Elvis kom och sov över hos oss en natt, våran bilbana gick som aldrig förr!
Jag började, tillsammans med tre helt underbara brudar, blogga på friatillsammans, något som tyvärr rann ut i sanden...
Hade hockeykväll med två andra familjer, mysigt!
Fortsatte att mysa på med två små underbara barn, Edwin och älsklingsEmmy.
Bion i Skelleftehamn började visa 3Dfilm, självklart var vi där och såg Avatar!
Drog två tänder och plågade er med blodiga bilder på min mun och utdragna tänder.
Var hos Sanna och firade hennes 16 levnadsår.
Började grupp!!!!!!!!!
Hängde, som vanligt, en hel del med Marika och Oscar.
Såg ut såhär och älskade att klä mig i mössa, morötterna och grå hoodie.
Jag tror att jag mådde bra, men när jag läser i arkivet så funderade jag en hel del, antigen tänkte jag extremt mycket eller så var jag bara jäkligt bra på att skriva vad jag kände och tänkte. September var egentligen en ganska så tråkig månad, dag ut, dag in, inget speciellt hände, förutom då att få börja grupp, som var startskottet till att jag orkade kämpa några grader mer.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.