varför kan jag inte bara glömma? varför måste jag älta det om och om igen? varför kan jag inte se att det jag gjorde var rätt?

Första helgen i oktober var händelserik: Jag och Marika "firade" 5 år som västa vänner, dagen efter fyllde Marika 16 och bara 23 timmar och 56 minuter senare blev jag ett år äldre.
Klädde ut mig till katt.
Köpte den fina kavajen från Bikbok som genast blev en favorit.
Var och grillade med fina klasskamrater.
Nästa favoritplagg in var den mysiga VOCtröjan.
Busade i löven med älskade lillasyster.
Hängde såklart en hel del på skolan, b.la. var vi på sjukhuset på studiebesök, kul!
Vi skickade iväg Nova för avlivning (hon kissade inomhus) men som tur var tog en bonde henne, så hon lever fortfarande, bara inte i samma hus som familjen Eriksson.
20 dagar efter min födelsedag kom äntligen min lilla minidator, och nog har den blivit använd nog!
Jag kände mig lycklig. Hela jag bara hoppade omkring på rosa små moln. Det pirrade i hela kroppen och jag mådde så jäkla bra. Men inget gott som inte för något ont med sig. Jag drogs ner på jorden snabbare än du hinner säga enbartmoa och jag mådde sämre, igen. Sämre än innan.
Såg ut och klädde mig såhär. Var på någon hockeymatch med Marika (länge sen sist!), chillade med läxhögar och åkte fram och tillbaka till Umeå. Och mådde toppen där en vecka eller två.
Jag gjorde den absolut största musikaliska upptäckten när jag fann min blivande man Daniel Adams-Ray, annars kommer Just The Way You Are alltid att påminna mig om oktober-10.
camilla skrev:

Har du en minidator? hur stor skärm har du på den? :) funderar på att köpa en 13 tum men är rädd att den ska kännas för liten :P


camillas blogg: http://resanupp.devote.se
DATUM: 2011-01-12 KLOCKAN: 08:25:49

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.