har fastnat för frasen "jag vill kramas och kyssas men du vill knulla mig". ihoplimmad med den frasen. tänker på den varje dag. skojar inte!

Detta är mina tre absoluta favoritlåtar för tillfället. De + Light Outside och S&M. Älskar dem! Synd bara att alla tre också ligger på min depplista, mest för att jag känner igen mig så mycket i dem. Massor. Vill dansa och skrika när jag hör dem samtidigt som jag vill lägga mig ner och gråta och skrika.

Har varit duktig och bytt mina mjukisar nu, mot ett tillgodokvitto som jag ska sälja till mamma. Ska dessutom försöka tvinga pappa att fara på ICA och hämta ut mitt H&Mpaket! Spännande!!!
Anonym skrev:

Kanske lite sent att kommentera det här nu – men tack för bra låttips!


DATUM: 2011-02-01 KLOCKAN: 17:20:46

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.