6 månader i outfits. vill ni kolla på samma bilder kan ni kolla mitt outfitsarkiv. coolt.

Detta är halva mitt outfits år-10. Vad tycker ni? Har jag kanske ändrat klädstil något haha? Mitt favoritlinne är däremot detsamma, det vita från Gina med rygguringning!
Jag gillar hur man ser vad mina favoritplagg för stunden var, i början av året var det nördglasögonen från Glitter, sen blev det det guldiga korshalsbandet och i mitten av sommaren använde jag nästan bara ljusa shorts och gladiatorer.
LYDIA skrev:

sv: Just doit! ;D Det blir mindre och mindre smärtsamt för varje gång :} (Om det nu är någon tröst!)



Gillar poserna på bild 3 och 9 (Y) Haha! Snygga kläder som vanligt :}


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2011-01-15 KLOCKAN: 21:09:02
Lisa skrev:

jag ÄLSKAR outfiten med leolegginsen!


DATUM: 2011-01-15 KLOCKAN: 21:34:29

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.