när jag gjorde första bilden satt jag på skolan. när jag gjorde resten låg jag hemma i min säng. när ni läser detta är jag... någon annanstans!


https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/1867687/images/2010/2010_12_04_12_22_07_339_120073391.jpg
Firade att jag hade fått Spotify i mobilen!
Startade min 30dagars utmaning, så ungefär hela decembers inlägg är outfits eller utmaningsinlägg.
Jag och Anton kom och våldgästade Marikas säng, en väldigt trevlig natt (även om vi såg Silent Hill).
Åt god glass och noisettesås.
Började förbereda julen med julgran, pepparkaksbak och julklappsinslagning.
Var och busade med mina små hjärtebarn Linus och Elvis.
Jag och några brudar från klassen gick omkring med glitter i håret på lucia, fiiiiiina!
Busade med allt som hade en puls.
Pysslade ihop varsitt fotoalbum till Marika och Oscar i julklapp.
Hade lite julafton hemma med familjen+mormor och morfar+morfars bror.
Var toppennöjd med mina julklappar!!
Jag och Marika förberede oss inför nyårs, olyckligt nog var vi båda sjuka, men riktiga warriors skippar inte nyårs för det inte!
Hade ett kanonbra slut på 2010 och en kanonbra start på 2011 tillsammans med lite härliga människor!
Fortsatte att använda samma byxor dag ut och dag in, morötterna. Älskar dem lika mycket nu som när jag köpte dem!

Annars var december en ganska så bra månad, det hände nya saker, både bra och dåliga saker. Det var skönt att få jullov och tillåtelse att sova på morgonen, älskade mina julklappar och hade en toppennyårsafton!
(Funderar på att göra 2 till resumeer, "mitt oufitsår" och en helhet av hela året tillsammans, vad tror ni om det? eller vill ni ha någon annan sorts resume?)
camilla skrev:

Åå men tack, jag är verkligen inne på att köpa en 13 tummare nu :D var orolig för att den skulle va för liten först men nej tror de blir perfekt. funderar på en macbook :P synd att de e så dyra bara haha^^



Ja visst är det märkligt, tycker det är samma sak med pasta att de bara växer på tallriken, men jag har alltid älskat potatis mest så det blir det oftast för mig hihi :)

Har du fortfarande svårt att känna hunger och mättnadskänslor osv? :)



Hur känns de o ha börjat skolan igen?


camillas blogg: http://resanupp.devote.se
DATUM: 2011-01-13 KLOCKAN: 07:15:45
anna skrev:

VI (MEST JAG) VILL SE DINA KLÄDER!!

varför tänker du då..

FÖR ATT DU KLÄR DIG SÅ JÄVLA SNYGGT VARENDA DAG! HUR ORKAR DU!? HELT GAAAAAAALET SNYGGT <3

det säger hon bara för att vara snäll tänker du

EH NEJ DET GÖR JAG INTE, ASK ANYBODY, DU HAR GRYM KLÄDSTIL OCH KOMBINATIONS-SMAK OM DE NU ÄR ETT ORD HAHA PUSS


annas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2011-01-13 KLOCKAN: 13:55:10
Lydia skrev:

ÅÅÅÅH, ÄLSKAR pyssel-moa-bilden! Go pyssel (Y)


Lydias blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2011-01-14 KLOCKAN: 02:17:51

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.