hehehehehehe marika är här, jag har saknat marika, och jag veeeeeeet att hon har saknat mig hehehehehe.

Startade november med ett lov, där jag redan på måndagen var less på att må dåligt, bestämde mig för att gå till biblioteket och låna peppböcker. Tyvärr lästes de aldrig...
Tog en buss till tandregleringen, satte in rälsen och wainade i flera inlägg om hur ont jag hade. Men jag hade faktiskt ont!!!
Hade en riktig toppenkväll med Marika och Anton!
Jag och Marika innan en filmkväll hos Frida. Fiiiiiiina!
Gick från att äta två frukter+två glas dryck till mellis varje dag till att äta allt från yoghurt till nötter till torkade frukt till oboy till kakor till mellis. En riktigt fet utmaning, men nog klarade jag det nog!
Suktade efter "förbjudna" saker, har provat byxdressen, inget för mig. Men långkjol och långklänning... Mumma!
Blev bortrövad av mina två små fina bästa vänner, skämde ut mig på ICAtorget, men hade ändå en kanonkväll med bio och tusen liter skratt!
Töntade mig på skolan, som vanligt!
Umgicks en hel del med Medicinsk Grundkurs och hängde med andra VOCare på VOCfesten.
Sjöng litegrann sådär. Sov över hos Stina. Grät någon tår för tidigare månads händelse. Grät någon tår för att jag hade gått upp i vikt. Använde min korsring hela tiden.
November var en lite halvbra månad, mest en transportsträcka inför jul haha. Okej, inte coolt inlägg, men det är inte en så cool brud som sitter bakom skärmen hehe.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.