usch vad jag hatar att bilddatorn stänger av varje gång en propp går, kommer inte åt bilderna!!!!!

Ungefär såhär såg jag ut den tredje månaden 2010, älskade flätor och jag och Marika suktade efter vårkläder som satan, planerade vad vi skulle ha på oss, letade kläder, köpte kläder som vi knappt använde sen, för att vi trodde att vi skulle vilja ha det när värmen kom.

Eftersom vi började närma oss slutet av den sista terminen på Örjansskolan var det en hel del aktiviteter, vi sov t.ex. över på skolan, var och åkte slalom och hade en hel del plugg. Jag mådde bättre, men fortfarande långt ifrån bra. Hade en hel del plugg eftersom jag så gärna ville ta igen det jag hade missat under mitt halvår borta i åttan och halva nian, dessutom fortsatte jag att åka två gånger i veckan till Umeå vilket betydde att jag missade ännu mer.
Var en dag i Bygdsiljum med några andra elever från Örjansskolan, kan ha varit denna vända jag körde in i ett träd. Lyckat.

Umgicks om möjligt ännu mer med Marika och Oscar, de var (och är) så superfina, tog hand om mig och frågade hur det var. Drack fortfarande mycket näringsdrycker men jag tror att jag hade påbörjat mina utmaningar på hemmaplan, jag åt sånt som var förbjudet för att jag skulle få fara på klassresan i Juni.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.