till nästa tisdag ska jag ha hittat inspiration till en stil. något jag kan berätta om, något jag kan göra något i textilt material av. svårt!!!

Visst blir bilderna fina när man har utan blixt inomhus och inte redigerar till färgen? Jättefina va! Det är nått jättestört med Windows Live Photo Gallery, som jag redigerar färgerna i bilderna i, som gör att jag inte kan fixa till bilderna på den här datorn. Ska försöka fixa det så att ni äntligen kan få lite fräscha bilder, tills dess får ni stå ut med gula och matta bilder som inte har fått någon kontrast ändrad!
Det är i alla fall såhär jag ser ut en vanlig tisdag, eftersom färgerna är så störda kan jag berätta att jag har en vit skjorta från H&M, ett vitt linne från Gina och brallor från Monki. Ringarna är från cocoo, Glitter och Ur&Penn.
Ska försöka skriva två toppeninlägg idag, +försöka tvinga pappa eller pappas kompis att övningsköra med mig hehe. Älskar att köra!
Caroline skrev:

Hej Hej.

Vad fin blogg du har! :D


Carolines blogg: http://pixele.blogg.se/
DATUM: 2011-01-11 KLOCKAN: 17:33:10

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.