patienter inom hemtjänsten får enbart duscha en gång i veckan, fy för hemtjänsten! dessutom får de tvål och hudkräm insmörjda i ansiktet. finnodling nästa!

Min lilla beeeeeebiiiii är här nu och fyller min kalender med viktiga saker (d.v.s att hon fyller år den 2 oktober). Vi är lite lagom söta sådär efter att ha fikat och.... beställt lite kläder från H&M och.... mesat oss, som vanligt! Jag har fått lyxen att få dela säng med henne ikväll haha, toppen! Och vi har turen att slippa de mardrömmar ni får av dessa vackra bilder, har ni sett en snyggare tjej på tredje bilden eller? Knappast! Ska nog förstora upp den och ge till mamma i present, så att hon kan ha den hängandes i taket och alltid påminnas om vilken vacker dotter hon har. Och vilken knasig kompis hennes vackra dotter har.
Sovgott sötnosar!♥

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.