önskade jag mig luftiga linnen i julklapp? ja. önskar jag varje morgon att jag hade luftiga tshirtar eller långärmade? ja.

Efter att ha somnat tjugo i tio var jag rejält taggad på att köra snölekar på gympan, men mina klasskamrater var inte med på noterna och dök inte upp/hade inte täckisar så jag och Julia fick åka lite skriller och äga ut Mika och Julia som gled omkring som två små Bambisar på hal is med sina halkiga skor.
Har även lärt mig något nytt om vätskebalansen, börjat skriva ett brev till Hank och hans lillebrors mamma som en fortsättning på A Simple Plan. Och sprungit till bussar. Sprang imorse till bussen. Sprang till bussen som skulle ta mig till Musikskolan. Sprang till bussen som skulle föra mig hem. Nästan så jag funderar på att sluta vara så tidsoptimistisk och faktiskt börja röra mig till bussen innan det är meningen att den ska köra iväg... Tur att pappa känner alla busschaufförer så att de inte kan skälla ut mig!!

På överdelen kör jag H&M all over och brallsen kommer, i vanlig ordning, från Monki.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.