okej såhär, ni är.. 15-16-17 år gamla? och ingen av er har en tändare? vad är ni för ungdomar????



- Säga tack till varje komplimang jag får, även om jag inte håller med.

- Leva livet!

- "Ångra inte det du gjorde, ångra det du inte gjorde"

- Kämpa som en galning för att bli friskare!

- "Ta hand" om min s.k ekonomi, jag måste verkligen lära mig att planera mina inköp och spara pengarna längre än två dagar!

- Köpa mig en fet almanacka och börja planera, för att slippa stressen som förstör så mycket för mig.

Vad har du för nyårslöften?

Anonym skrev:

Det tycker jag låter som väldigt bra löften! Krya på dig:)


DATUM: 2011-01-02 KLOCKAN: 12:06:33

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.