ojojoj vad mitt hår måste ha saknat plattången under tiden jag har varit "borta", jag lovar, jag ska aldrig lämna dig igen!

Idag mår jag faktiskt riktigt bra! Har inte kallsvettats inatt, har inte frysit så mycket att jag inte kan röra mig och slemmet verkar ha försvunnit spårlöst efter att ha druckit en halvliter vatten under natten. Kanon!
Idag ska jag hem till Lisa, rida lite, prata en hel del och.. så ska jag äta middag där! Modigt!

Har egentligen noll saker att blogga om, verkligen ingenting, skriver som en kratta, det förvånar mig att inte mitt prenumerationsantal på bloglovin' inte har sjunkit till en fjärdedel av "orginalet". Vad vill ni att jag ska skriva om? Ska vi köra en frågestund eller kommer jag bara att skämmas ihjäl när jag inte får några frågor? Eller bara från tre stycken? Vill ni att jag ska ha en liten photoshoot med camen och mig själv? Tell all about it!
har du inte en geiser hemma så funkar det precis lika bra med vanligt, kokande vatten!
Anonym skrev:

Aha, nu förstår jag – halstabletter och vatten, såklart!


DATUM: 2011-01-05 KLOCKAN: 10:17:03

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.