observera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: vi är inte seriösa på bilden. vi ser inte ut sådär i verkligheten! vi är snygga på riktigt!

Hade en toppekväll med mina finaste vänner igår, The Town var jättebra, lite hemsk och jättesorglig faktiskt! Vi spelade lite "Med andra ord" med min syster också, älskar det spelet, skulle kunna spela i evighet även om jag blir så jeeeevla sur, skulle kunna slå ner vem som helst när jag är mitt inne i det och du kommer för nära. Lovar. Tog några fina webcam bilder och spelade inte någon konstig Dr.Phil grej, kul!
Ska tvinga pappa att fara ut och köra med mig idag igen, skämde ut mig rejält igår när jag skulle visa mina skills och det första jag gjorde var att få motorstopp. Säger jag att jag är bra menar jag att jag kan få bilen att gå framåt. Säger jag att jag är asbra, bäst i världen betyder det att jag kan svänga. Måste träna. Ska bli asbra på att köra bil, stegra och köra på ett enda hjul, köra i 200 längs e4an och köra om långtradare efter långtradare och mian passagerare ska inte bli rädda. Jag ska bli bättre än pappa alltså. Vad ska du göra idag?
Rebecca skrev:

Jag har varit på gymmet och sedan handlat och om en stund blir det tyvärr tentaplugg ångest...



vad ska du hitta på ikväll? :D


Rebeccas blogg: http://rebeccacecilia.blogg.se/
DATUM: 2011-01-07 KLOCKAN: 15:14:06
LYDIA skrev:

sv: Tack söt-Moa :}


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2011-01-07 KLOCKAN: 18:42:11

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.