nu vet jag vad mitt nästa köp ska bli: en fannybrandt plattång, två drag och min lugg la sig som den skulle, underbart!

Eftersom det var så skönt (???????) att komma tillbaka till skolan så bjuder jag på två tapbilder á la Moa, lyx!
Men helt ärligt så var det ganska härligt att komma tillbaka till skolan, få tugga på mina tuggummin som legat och väntat hela jullovet i mitt pennfack, skratta åt mina knasiga classmates och stå och fixa sig i en hel evighet efter gympan.
Har haft ont i magen sen lunch så nu har jag tänkt lägga mig i fosterställning, med håret i en tofs och se Sjukhuset. Och vara stolt över att jag har perfekt syn, eller ja... inga anmärkningar!

Halsduken är från Åhlens (favoriten eller vad?), kavajen från Bikbok, linnet är från H&M och brallsen är från Vero Moda. Ringarna är från cocoo.se och Glitter.
Anonym skrev:

Stackars Moa som har ont i magen! Finfina bilder, som alltid:)


DATUM: 2011-01-10 KLOCKAN: 18:23:49

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.