noppade mina vilda ögonbryn, men när jag väl började noppa var det som att de hade blivit vanliga igen. nu när jag kollar är de nästan hårigare!

Eftersom jag, för ovanlighetens skull, frös så att jag skakade och bara fortsatte att gråta och ha tonvis med ångest hoppade jag i badet. Är riktig förvånad över att jag frös, jag brukar alltid löka som en tok, hej jag heter lökarmoa, ska vi bada? Blev väl ungefär noll pluggning på matteprovet imorgon, men jag funderar på att säga till matteläraren att jag hade en galet tuff gårdag osv, om jag presterar sämre än vanligt.
Äsch, nu ska jag sova och förhoppningsvis vakna upp på en bättre sida... Men jag förväntar mig inte speciellt mycket...

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.