ni kanske undrar varför jag alltid har den finaste bilden först? det är för att det är den som syns på fejjan.



En sällan skådad skönhet sitter med Matildas dator och tar fina egopics samtidigt som mina vänner gör engelska. Inte jag, vi har fem lektioner på oss att skriva ett halvt blad, så jag bestämde mig för att vila idag. Hämta krafterna typ. Kan behövas!

Idag har jag:
- Åkt skridskor
- Oroat mig för Julias handled
- Fixat mig efter gympan, skönt!
- Ätit fiskpinnar
- Vaknat i god tid
- Lyssnat på en crimestory

Idag ska jag:
- Tvätta övre toalett på någon av mina classmates
- Få min övre toalett tvättad av någon classmate
- Fara till stallet
- Äta middag hos Stina
- Se Top Model/Familjen Annorlunda
- Gå och lägga mig i skaplig tid
Josefine skrev:

låter som en bra måndag! :)



sv: jaha okej, då tog vi samma sömnmedicin, men jag sluta med min helt förra veckan.. och som du säger, man sov verkligen som en stock av dom!


Josefines blogg: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
DATUM: 2011-01-24 KLOCKAN: 15:06:41
julia skrev:

nåå, tack moa <3


julias blogg: http://juliatove.blogg.se/
DATUM: 2011-01-24 KLOCKAN: 16:31:16
Josefine skrev:

Jodå, jag sover faktiskt helt okej ändå :) Visst sover jag inte lika bra som då men över förväntan faktiskt :)


Josefines blogg: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
DATUM: 2011-01-24 KLOCKAN: 19:17:45

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.