moaaaaa, lägg ut videosarna nuuuuuuuuuu! /julia norén. julia är en cool flikkkkkka/moa eriksson.

Ungefär såhär ser VOC1a ut när vi är som seriösast:

How cuuuuuuuuute?
Sitter i klassrummet nu, har hål till tjugo över två, känns himla ovärt! Hade jag inte varit en duktig flicka (och om jag inte skulle hem till Stina sen) så hade jag nog farit hem istället. Som vanligt är det svenskan som är inställd, vi har inte haft svenska sen typ.... 1827 som Mika sa, vi ska dessutom ha nationella i Svenska A under våren, kommer inte gå bra!
Ska som sagt till Stina och äta middag, och sen ska vi på bio och se Svinalängorna, så bloggning blir nog lite fattig hehe... Ha det toppen!

camilla skrev:

Åå svinalängorna vill jag se, du får verkligen tala om hur den var sen :D



Okey men du skulle rekommendera en sådan liten då? :) det är inte så litet att man inte kan skriva i word och så på dem va? tycker de verkar så smidiga och sene är de ju så lätta o bära med sig :D



Hoppas du får en riktigt bra dag fina <3


camillas blogg: http://resanupp.devote.se
DATUM: 2011-01-12 KLOCKAN: 13:41:38
Fansan skrev:

FOlk kommer tro att vi har allvarliga problem.. men so what :}




Fansans blogg: http://gofannugo.blogg.se/
DATUM: 2011-01-12 KLOCKAN: 14:03:02
Felicia skrev:

Svinalängorna vill jag se!!! Den verkar galet bra!



Sv; Din kommentar gjorde typ min dag. Hur kan man va så himla snäll???



Kramen!


Felicias blogg: http://frenchtoast.blogg.se/
DATUM: 2011-01-12 KLOCKAN: 15:24:05
Linnéa skrev:

Nej tyvärr kommer det inte bli någon grupp för min del! Lite olika anledningar, ja, dels så är det svårt att hoppa in nu mitt i, dels så har jag och min kontaktperson jobbat med ungefär samma saker som ni gör så det skulle kanske bli en del upprepning. Men visst hade det varit skoj att börja i höstas, ni verkar va en toppenfin grupp!


Linnéas blogg: http://frenchtoast.blogg.se/
DATUM: 2011-01-12 KLOCKAN: 16:00:31
amelie skrev:

hej Moa!

Tack för din kommentar <3 Eller hur är det lite tungt när en efter en av ens vänner eller de man träffat blir friskförklarade och man själv bara tänker "jahapp...och vart fan har jag kommit?". Eller när man ser blogg efter blogg med anorektiker/ätstörda som antar miljoner utmaningar och lyckas äta Ben&Jerry var och varannan dag... då känner jag mig misslyckad till tusen för vad vågade jag? Det är knasigt hur det kan kännas motigt bara för att det går bra för andra... men jag vill ju också!



Jag ÄLSKAR din blogg. Är riktigt dålig på att kommentera men jag är inne här flera gånger varje dag. Älskar din stil och dina outfits och hela sättet du skriver på. Du verkar vara en otroligt go och härlig tjej och din blogg och DU är super inspirerande!



Bamsekram!




amelies blogg: http://amstrams.blogg.se/
DATUM: 2011-01-12 KLOCKAN: 17:37:44

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.