moa, det där är mina mjukisbyxor. inte okej moa, inte okej! vaddå sno min replik?

Efter att, mest troligt, haft feber igår, umgåtts med två feberbarn (Marika och Oscar) och varit ute i den iskalla luften en timme så får jag skrota för det idag. Min hals brinner och jag orkar som verkligen inte göra något alls, vaknade ett och åt frukost och, efter att ha powernapat ett tag, åt jag lunch vid fyra.
Hade i alla fall en toppenkväll igår, vi såg lite JVM, vandrade omkring på stan, sjöng Singstar till Disneylåtar och höll för näsan. Och hinna kissa en minut innan tolvslaget. En bra start på 2011!
Ska sätta mig och se lite mer Sjukhuset på tv3play, kanske städa på mitt rum och plocka bort julsaker. Och se någon film, förhoppningsvis spela lite spel med mi familia också. Hoppas ni mår bra!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.