marika, vilken storlek har jag på byxorna? tror du att M blir för stort i midjan? marika, tror du att jag har S eller M på skärpet? marika, vilken bh storlek är den rätta?

Beställde ju som sagt lite saker från H&M i fredags, när det var 10% för alla medlemmar. Toppen! Tänkte jag, tills jag insåg att det skulle bli under 200 kronor och jag var tvungen att beställa nått mer. Satt säkert en halvtimme och kollade på fina underkläder, sminkborstar, smycken och söta linnen. När jag tillslut bestämde mig för den fina turkosa ringen för 50 spänn var den slut i min storlek!!!!! Herregud så jävla irriterande!!!!! Men ett fint, brunt skärp räddade min kväll, tror att det blir toppenfint till mina höga shorts eller på mina morötter. Funderar på att sy fast små skärphållare eller vad det nu heter för att kunna använda det till dem! Nästa veckan kommer väskan och skärpet, men jag får vänta några veckor på brallorna...
Josefine Andersson skrev:

åh tack sötnos, vad glad jag blir, värkligen :)!

men självklart, det är ju bara kul om folk gillar det man har så, klart du ska kunna göra något liknande om du så vill det :)


Josefine Anderssons blogg: http://typjosefiine.blogg.se/
DATUM: 2011-01-23 KLOCKAN: 16:19:17

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.