ni får ursäkta röran, jag önskar att jag orkade lägga bilderna och händelserna i rätt ordning, men icke, det orkar jag inte.

Jag och Marikoo tillbringade en del kvällar till att testa hår, smink och testa vilken av jackorna/skorna/smyckena vi skulle ha på skolavslutningen. Bland annat fick jag fina lockar!
Den 19:de maj var det dags för Örjansskolans nior att klä ut sig för att ta lite roliga bilder till avslutningskatalogen, riktigt snygga var vi allihopa!

Finaste Sara var och hälsade på i samband med mammas 40-årsfest och skumdiscot på Kåken där jag var allt annat än torr.

Gick mer än gärna omkring utan jacka, i leggings, mina höga Bikbokshorts och min secondhand väska.

I maj månad hade jag otroliga problem med att stå ut med att folk inte alltid fattade hur det är att vara sjuk, försökte förklara i bloggen, förklara hur jag kände och tänkte om mig själv, mat och tankar. Jag nötte AirplanesSushi och uttrtycket "jag vill inte!". Jag tror att jag mådde sämre än jag trodde mig göra här, jag pluggade som en tok men grät ändå över mina "usla" resultat på proven och mina låga gymnasiepoäng.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.