jag har faktiskt aldrig tänkt på det tidigare. men usch vad tråkiga dessa inlägg är att skriva!

Var hos frisören där någon gång i början på juni och klippte en spikrak lugg som höll sig spikrak i sisådär... två dagar.
Aktiviteterna med niorna blev fler och fler, även solen tittade fram oftare och oftare. Skulle gissa att denna utflykt till Bergsbyn var första gången jag gick barbent.
Grillade ungefär 150 gånger till med fina personer, vet inte hur många vänder jag har cyklat med Marika och Oscar på cykeln fram och tillbaka till Kallholmen.
Drog på en jätterolig klassresa till Piteå som tyvärr slutade lite olyckligt. Men det var kul!
Vi hann bara vara hemma någon dag innan vi sågs för sista gången i Örjansskolans matsal för avslutningsmiddag och dans.
Jag kramade hela 9C en sista gång, tog emot beytgen och... jag vet inte om jag var glad eller ledsen.
Fick rida finaste Goldfish och njöööööt verkligen till max!
Jag kom på det roliga med att klippa ihop bilder och fylla bilden med en massa Moor.
Jag började sommarjobba på dagis och stortrivdes verkligen!

Kronprinssesan och Daniel Westling gifte sig en junidag när jag hade lite extra tråkigt. Vi firade midsommarafton som vanligt på "Wågstedts camping". Hela familjen tog bilen och husvagnen till Umeå på bröllop och tog en extra vända till Paradisbadet i Övik. Jag mådde toppen ena dagen, hela sista veckan var en stor utmaning med Piteåresan, äta ensam på avslutningsmiddagen och att förklara för dagisbarnen varför jag inte åt deras mat. Hade någon djup dipp också samtidigt som jag vissa dagar var sprudlande glad och bara ville leva livet. Juni var starten på den absolut bästa sommaren!
Samantha skrev:

moa, var har du hittat din Hit&Run tröja? I want one of those :P


DATUM: 2011-01-06 KLOCKAN: 15:26:03

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.