usch vad jag ville dricka bubbelvatten förra nyåret, men nej, det gick inte för sig. inte för anoreximonstret.


Jag firade in ett nytt decennium och 2010 i stan tillsammans med de familjer vi alltid är, våra tremeningar, Emmy och hennes familj och Wågstedts. En hel del ångest denna kväll, men ändå bra, även om jag hade önskat att jag fick fira den utan föräldrar, som detta nyår.


Under mina permissioner åkte vi lite skridskor och jag och mamma var ett par svängar på Myrorna/Kupan.


Jag hade sond och supertunna ögonbryn, hade precis kommit på det snygga med feta eyelinerlinjer och klädde mig ganska så enkelt, eftersom jag hade halva garderoben hemma och halva på avdelningen.

Jag kommer faktiskt inte alls ihåg mycket från Januari 2010, bara att jag var hemma kanske en vecka, sen tilbaka till avdelningen och ättränade mellan måndag och torsdag varje vecka. Ätträningen gick ut på att äta 25% mat+75%sond, sen 50/50, osv. tills jag åt 100%. Började gå i "riktiga" skolan 1 dag i veckan, älskade det och längtade tills att få sätta mig i sofforna på rasterna med resten av niorna.
Jag tänkte kolla i min dagbok vad jag tänkte och så, men de har jag plockat bort, för att slippa minnas. Så detta får räcka. Jag kan säga att jag inte alls mådde bra, men bättre än på mycket, mycket länge.
Tove skrev:

och hello? det var ju supersnyggt med smala ögonbryn!! (haha bara för att jag också noppar mina to the limit?) hihi, du är så söt <3


Toves blogg: http://flavigry.blogg.se/
DATUM: 2011-01-01 KLOCKAN: 13:57:08

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.