jag undrar om gina tricot har samma modell till alla byxor, alla tröjor, eller om de använder olika. eller om de fuskar med skyltdockor.

Lika stolt som en mor som ser sitt barn ta sina första steg blev jag igår när Mika berättade att hon hade joinat "morotsklanen" som vi kallar oss. (Medlemmar: Moa Eriksson. Mika Pettersson) Vi drömmer om en värld där det enda man tuggar på är morötter och det enda som säljs i affärerna är morotsbyxor och slappa linnen att ha till. Det enda folk döljer sina bleka ben med är morötter i alla sorters färger och former. Är man ett äkta morotsfan har man orangea morötter och ett grönt, slappt linne. Fint!
Helst ska morötterna komma från H&M, där de är duktigast. Funderar på att beställa de blåmönstrade och kika om Fridas svarta fortfarande är till salu. Och ett par fina på Gina... Och beiga.... Drömmer om morotsvärldens...

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.