jag tycker att jag är utomordentligt bra på att köra bil, det tycker inte pappa...

bildkälla
Efter en sväng till Boviken, vilket har gjort att mitt hår luktar apa (rök) och en sväng ut med bilen ska jag, Marika och Oscar fara och se The Town. Var egentligen inte ett dugg taggad, men såg trailern och tänkte visst, Marika betalar så! Måste dammsuga lite på mitt rum innan, har inte städat sen... innan jul... Och dra på mig ett extra lager mascara! Tror ni att The Town är något att se?
Marika skrev:

det tror jag;)


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-01-06 KLOCKAN: 19:51:31
Elina skrev:

filmen var ändå ganska bra:D


Elinas blogg: http://dimekulor.blogg.se/
DATUM: 2011-01-06 KLOCKAN: 21:01:32

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.