jag skriker på josef från toan: jag ska ha tv:n nere ikväll, du sitter vid den sju dagar i veckan, jag bara en timme! min tur alltså! rättvis brud....

Fräschaste kläderna är på idag! Eller hur var det med den? Slängde på mig något lite snabbt imorse, sen var jag så mysig att jag svettade ner tshirten när vi åkte skridskor, mumma! Kan även vara så att den luktar lite lagom mycket stall, det gillar vi! Vill ni veta något annat kul? (Ni har inget val) Vi har ett långt hål efter gympan så jag hinner alltid tvätta håret och fixa mig någorlunda innan lunchen, så jag var helren och fräsch, efter engelskan tvättade vi övre toalett på varandra, så Lisa gjorde mig ännu renare, sen drar jag till stallet och skitar ner mig, så nu måste jag duscha igen. Känns lite sådär lagom värt, men nog ska jag överleva det nog!

Jag ska försöka skriva ett eller två tidsinställda inlägg till imorgon då jag inte är hemma förrän 22.00, vi har skola till... halv fyra och sen öppet hus från klockan fem till halv tio eller nått sånt. Heldag på skolan, precis vad jag har längtat efter!!! (Fast så hemskt känns det inte, har ju toppen klasskamrater!)

Tshirten kommer från H&M och favvojeansen är fortfarande från Carlings. Kärlek till dem.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.