jag dör av trisstess. någon som vill träffa mig? nu!

Ikväll har jag sett Sjukhuset (som vanligt), kört lite bil (ännu bättre än igår) och torkat spya (systers). Härliga tider! Ska nog se de sista två avsnittena på säsong 4 av Sjukhuset och kanske tjata mig till en till tur med bilen eftersom jag var så duktig och stannade hemma när Filippa var sjuk, torkade upp hennes spya (förlåt för detaljerna, men ni läser min blogg av en anledning!) och gav henne både en hink och stränga restriktioner att hon skulle dricka upp vattnet. Spela roll om hon spyr upp vattnet igen, jag tror att det är bra. Eller, jag låtsas tro det.. för jag kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev att man skulle göra vid illamående-kräkning. Nästa gång någon kräks, tänk: Det kunde ha varit en fekal kräkning! Alltså avföring som kommer genom munnen.
Duktigt Moa. Hoppas att någon ser min lilla kontaktannons och hör av sig. Orkar inte slösa mer av lovet!

Skjortan kommer från H&M, halsduken är från Åhlens och jeansleggingsen är från Vero Moda + att jag har ett par leopardhuvuden i öronen, från Cubus.
Sara skrev:

Brukar inte Coca Cola vara bra att dricka, jag brukar få det om jag blir magsjuk i alla fall. :)


Saras blogg: http://varldenurminaogon.blogg.se/
DATUM: 2011-01-07 KLOCKAN: 19:41:25

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.