jag ber inte om uppmärksamhet, jag ber om förståelse. jag ber inte om långa kommentarer, jag ber er bara att acceptera.

Skit. Apa. En jävla skitdag är precis vad det är. For till Umeå. Hade familj. For hem. Pausade från gruppen idag, men är nog tillbaka redan på onsdag. Grät tills tårarna tog slut. Bestämde mig för en massa dåliga saker. Insåg att jag kanske gör fel val. Hatar detta helvete.

Jag måste bestämma mig om jag har tänkt bli frisk eller inte nu. Snart.

Jag pausade från kämpande samtidigt som vi tog jullov, gav det mig något? Nej. Det kan verka enkelt att välja att bli fri(sk), men nej, det är det inte. Satans jävla helvete vad jag hatar detta.
TOTALT JÄVLA MÖRKER.
Lisa skrev:

Moa, jag finns alltid om du vill prata eller så! <3


DATUM: 2011-01-26 KLOCKAN: 19:15:00
Jassi skrev:

Jag hade faktiskt också en helvetesdag i dag Moa. Jag bestämde också massa med saker, men varför egentligen?! Är det värt det? Du ÄR stark, okej? Båda vi är det. Låt inte vissa tillfällen ta ifrån dig hela ditt liv. Du är värd SÅ mycket mer än det här. Det får ta den tid det tar, men jag vet att du kan. Du har kommit så otroligt långt och du kan komma ända fram till ljuset, helt säkert. Låt dig må dåligt och vara ledsen, och sen så tar du nya tag. Det är värt det. En dag kommer du stå där i det fina livet och förstå varför du faktiskt kämpade.


Jassis blogg: http://danceaddiction.blogg.se/
DATUM: 2011-01-26 KLOCKAN: 20:45:22
Caroline skrev:

KRAM <3


DATUM: 2011-01-26 KLOCKAN: 21:32:03
Helena skrev:

Ett steg i taget.

Sakta.

Man får pausa, bara man kommer ihåg att trycka på play igen. Du kan.

Du kommer igenom.

Du kommer klara det.



Gråt.

Jag gissar att du har många tårar som behöver få komma.

Pausa.

Jag gissar att även du behöver andningspauser och tid för återhämtning, även om det känns tungt att börja slåss mot anorexin igen.



Låt den inte knäcka dig.

Du verkar vara en fin person.

En fin Moa.

Ta hand om dig!



Kramar


Helenas blogg: http://tankarviarymden.blogspot.com
DATUM: 2011-01-26 KLOCKAN: 21:47:44
rebecca skrev:

<3


rebeccas blogg: http://rebeccalindskolds.blogg.se/
DATUM: 2011-01-26 KLOCKAN: 23:17:38
Lisette skrev:

Jag önskar att jag kunde skicka en del av min nyuppväckta motivation till dig. Och de där dåliga sakerna du bestämde dig för, är det verkligen värt det? Vill du leva så här om tre år till också? Jag tror inte att du vill det. Jag tror att du kommer ångra dig om du ger upp (inte för att jag tror att du kommer ge upp, men ändå). Många kämparkramar till dig!


DATUM: 2011-01-27 KLOCKAN: 08:02:40
Josefine skrev:

Kom igen! Man kan inte alltid va på topp, men för det ska man inte behöva ta ut det på maten.. man kan må dåligt men inte ta ut det över maten... pussssss o kämpa :*


Josefines blogg: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
DATUM: 2011-01-27 KLOCKAN: 10:42:04
... skrev:

<3


DATUM: 2011-01-27 KLOCKAN: 19:44:31
Sara skrev:

Moa, Moa, Moa... GE INTE UPP. alla dagar är man inte på topp, det är helt ok att ha deppdagar, för då kan det ju bara bli bättre.. ellerhur! Never give up! du är så jäkla grym som tagit dig såpass långt du gjort, även om vägen är lång så har du kommit en bra bit. Ha en deppdag om du känner för det, släpp ut all ilska, ångest och tårar -För dom tårar som inte gråts ut fryser till is i hjärtat!



STOR BAMSE KRAM!!


Saras blogg: http://saras88.blogg.se/
DATUM: 2011-01-27 KLOCKAN: 21:40:24
Isabelle skrev:

Stumpan!

Du fixar det här, det gäller bara och kämpa på nu.

Jag vet att det är lätt för folk att säga att du bara måste bestämma dej,

Men det är jävligt svårt och bara bestämma sej!

Puss och kram till dej!


DATUM: 2011-02-03 KLOCKAN: 14:35:14
LISA MARKLUND skrev:

Jag har också mått riktigt dåligt ett tag i mitt liv. Har följt dina bloggar dom senaste åren och jag förstår verkligen inte hur jobbigt det kan vara. Det ända man kan göra är att kämpa. Du har en egenskap i livet ingen annan har, du har varit med om någonting som du blivit starkare av. Det kanske inte känns så nu, men du kommer märka. Jag tror på dig. <3


LISA MARKLUNDs blogg: http://endastlisa.blogg.se/
DATUM: 2011-02-11 KLOCKAN: 16:16:05

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.