imorgon ska jag få äta hos stiiiiiina, det ska inte ni hehe, stackars er, jag är lyckligt lottad!

Jag vet inte om jag är på topp eller ligger och slickar botten faktiskt, men vet ni vad? Mina fina läsare (du!) gjorde mig så himla glad alltså! Fick höra att en klasskompis kompisar läser min blogg, en fin tjej skrev till mig i facebookchatten, massa fina saker och när mamma kommer hem berättar hon att Evelina (ni vet tjejen jag intervjuade i somras?) vet en tjej som tycker att min blogg är inspirerande! Inspirerande!!!! Fattar ni vilken komplimang? Blev typ huuuuuur glad som helst! Vill egentligen bara säga tack för att ni läser min usla blogg, för att ni ibland tar er tid att slänga in en kommentar (älskar när ni kommenterar!!!!!) och att ni ens orkar klicka er in på min blogg en andra/tredje/fjärde gång. Älskar er mina små söta läsare♥
Tänkte egentligen säga, som ett litet tap, "berätta vad ni heter, varför ni läser min blogg så ska jag svara i eran egen blogg!" men det kändes lite tattigt. Eller egentligen vill jag typ veta vad varenda en som någonsin har klickat sig in på enbartmoa.blogg.se heter, varför ni läser, hur ni ser ut och vars ni bor hehe. Nyfiken brud eller vad?
en blöt liten fiskpuss♥♥♥♥♥
Linnéa skrev:

Haha, ja, jag är minst lika nyfiken på mina (och Fells) läsare på franska mackan! Alltså galet nyfiken! Liksom, vilka är dom? Och ja, VARFÖR läser dom bloggen? Snacka om att man undrar, kanske får ta och coopa dig och fråga samma sak? ;)



Ja, tror du redan vet att jag läser din blogg, och tror du har en ganska bra uppfattning om hur jag ser ut -har ju t.o.m träffat dig en (eller två?) gånger på el buppå! Jag läser din blogg för att den är bra, har finfina bilder, en härlig design och för att du skriver bra, för att du har snygga kläder och är en underbar person som är rolig att läsa om! Visst fick jag med alla frågorna nu? :}



/Linnéa


Linnéas blogg: http://frenchtoast.blogg.se/
DATUM: 2011-01-11 KLOCKAN: 23:29:49
Marika skrev:

tror inte jag behöver förklara så mycket ;)


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-01-11 KLOCKAN: 23:53:43
Maria Bokvist skrev:

Hej Moa, Jag läser din blogg för att den är så bra, du är duktig på ta bilder och du är intressan, väldigt klok människa. Jag bor i Umeå, Vi har träffats på sjukhuset i två väckor där vi spelade kort och lagt pussel.


DATUM: 2011-01-12 KLOCKAN: 12:00:28
Astrid skrev:

Jag heter astrid, jag bor i uppsala, jag läser din blogg för att den är fin, den är bra, den är inspirerande! Du är så sjukt stark och duktig och fin! Hur jag ser ut? Jag såg väl rätt okej ut tills jag fick för mig att klippa snedlugg. Nu ser jag ungefär ut som en åsna med mörkbrunt hår! :)


DATUM: 2011-01-12 KLOCKAN: 13:02:09
emma skrev:

Jag läser din blogg men har skamligt nog varit usel på att kommentera.. förstår din nyfikenhet för jag känner likadant själv: vem sjutton vill läsa om mig egentligen? haha :)



Nä men jag läser din blogg för att jag tycker du verkar som en väldigt härlig tjej. älskar dina snygga outfits, roliga inlägg och när du delar med dig av dina tankar, för det är många saker jag själv kan känna igen mig i.



Så.. keep on blogging!!! Eller nåt. :)



kramar!


emmas blogg: http://demilune.blogg.se/
DATUM: 2011-01-12 KLOCKAN: 15:39:48
aww skrev:

Jag inspireras av din blogg så otroligt mycket!



Genom dig har jag hittat Evelina som jag nu mejlar med på fb, tror jag sa till henne att jag läser din blogg.. :)



Kram <3


awws blogg: http://amandawahlgren.blogg.se/
DATUM: 2011-01-12 KLOCKAN: 15:53:23
Cyt skrev:

Jag heter Emma och bor i Stockholm :) jag läser din blogg för att du är intressant och verkar vara en stark tjej! :)


Cyts blogg: http://Lennhammer.Wordpress.com
DATUM: 2011-01-12 KLOCKAN: 20:00:20
Astrid skrev:

Vilket sammanträffande – en Astrid till som läser din blogg:) Den här Astriden bor i Skåne. Jag läser och följer din blogg för att du gör mig så glad! Jag har dock inte vågat mig på att starta en egen blogg, så du behöver inte göra dig besväret att svara..!


DATUM: 2011-01-13 KLOCKAN: 11:00:04
ISABEL skrev:

Hehe som du redan vet heter jag Isabel, bor nuförtiden på Öland & jag läser din blogg dels för att du är världens bästa människa & är en människa jag aldrig skulle klara mig utan & dels också såklart för att din blogg äger!<3


ISABELs blogg: http://isabellundmarks.blogg.se/
DATUM: 2011-01-18 KLOCKAN: 19:01:18

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.