hur länge sen var det inte man ringde heta linjen? så pass länge sen att man har glömt numret! lite småpinsamt sådär..

Visst ser jag lite lagom sneaky ut när jag har handen för ögonen? Egentligen är jag inte ett dugg sneaky, bara trött och glansig i ansiktet eftersom jag nyligen hade tagit bort sminket.
En dag när man mest bara ligger i sängen, far till Boviken och kör lite bil/skottar och far hem till Marika, ligger i hennes säng och pratar och bara har det allmänt mysigt tycker jag att det passade med grått+grått, lite Stinastyle sådär. (Ja, jag hittar fortfarande inspiration från stilista, fastän det var över 8 månader sen de slutade blogga där)

Och såg plågade jag mig igenom epileringen. För saaaaaaatan så ont det tog från början! Låg på köksgolvet och gruvade mig, så lillasyster fick testa först, sen tvingade jag mamma att göra litegrann på mina håriga ben. Men jorå, nog funkar det, kroppen bedövar väl sig själv tror jag. Dessutom skrämmer man inte hårstråna i hårsäckarna igen (min teori till hur det funkar). Men låren, njaaa, jag väntar nog en vecka innan jag kör dem.. Jag har kvar lite stubb, men hoppas att det var jag som hade lite dålig koll på hur jag skulle göra, får se hur länge det håller sig nu då!

Koftan och linnet är från Cubus, jeansen är från Carlings, ringarna är från Style by Tyra/Glitter/Ur&Penn.
Stina skrev:

Gud vad kul att du fortfarande hittar bilder du gillar på våran gamla blogg! :D Blir jätteglad :D


DATUM: 2011-01-16 KLOCKAN: 20:18:32

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.