hm..... glömde täcka över måndag, måndag har ju redan inträffat. så skit i måndag, den skulle egentligen vara typ... pixlad eller nått haha.

Något tattigare får man ju leta länge efter alltså...
Detta ska alltså föreställa ett schema över min vecka, hemskt detaljerad, händelserik... död! Kommer fortsätta att ruttna/mögla/tas upp som ett näringsämne till sängen även denna vecka ser det ut som. Kanon. Toppen. Älskar livet! Ska försöka göra något, fara till stallet, höra av mig till mina små kussar och fråga om jag får leka med dem, våldgästa Marika och Oscar, kanske tvinga något classmate att hänga med mig. Stackars min omgivning alltså. Annars får jag väl helt enkelt se en till säsong av Sjukhuset, det kan också vara trevligt!
Aja, ska gå ner och borsta tänderna och så nu. Är astrött, dryg och allmänt irriterande. Istället för att novemberinlägget kommer upp vid 10 som vanligt får ni nog det på kvällen, men det funkar, för ingen normal människa är uppe klockan 10.00 om man inte är i skolan eller jobbar, klockan 10 bör man sova! Sovgott mina små pussgrisar!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.