herregud, vad kan gå rätt när man pratar med både lisa och julia på msn? ingenting hade jag gissat, ingenting var rätt svar!

Lite lagom sliten sådär efter en powernap på lektionen+en powernap i bilen. Och så ett efterlängtad samtal med min behandlare och träffa mina fina LIV vänner! Fast mest sliten blev jag nog av att sitta i bilen och sjunga sådär högt, falskt och alldeles, alldeles underbart!

Älskar min lilla leopardväska, behöver inte knövla ihop papper längre! Och dessutom tycker jag att den är riktigt snygg även om det är ett datafodral!

Skjortan kommer från H&M, linnet är från Gina Tricot, brallsen är från Monki, väskan köpte jag på Bikbok och ringarna är från Style by Tyra/cocoo.se/Glitter.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.