eller ska jag istället för att köpa en ring göra en kenza och tatuera in "jag vill kramas och kyssas men du vill knulla mig" i nacken?

Jag och mina guldtjejer sitter som vanligt inträngda i ett hörn och lyssnar på musik, dagen till ära är det Snook som dunkar ur högtalarna. Mika säger: "Vet du vad Moa? Din framtida man.." "Jag vet svarar jag" (trodde att hon syftade på att Daniel var den andra halva av Snook) "...Han ska till Umeå Open i april".
OH MY GOD (EDWARD*) säger jag bara. Daniel Adams-Ray, min framtida man, ska till Umeå den första helgen i april (vet inte om han spelar 1a eller 2a april). Ska jag och Lisa stå längst fram och skrika Danieeeeeeeeel? JA! Ska vi pussa hans fötter? JA! Ska jag köpa en billig ring och gå ner på ett knä och fråga om vi ska gifta oss? JA! Ska jag sjunga med i varje låt och vara lyckligare än någonsin? JA! Ska jag betala 375 spänn för att se honom live? JA! Ska jag tvingas sova utomhus bara för att jag inte har några pengar kvar? JA!
För satan vad jag ska se honom, jagskajagskajagskajagska!
camilla skrev:

Usch jag tappar skitmkt verkligen. Vågar du gå till frisören? tappar du fortfarande jätte mycket?

Äs för verkligen bara negativa saker med sig...


camillas blogg: http://resanupp.devote.se
DATUM: 2011-01-27 KLOCKAN: 12:35:47
camilla skrev:

Vilken lyx haha :) usch jag ser inte fram emot nästa besök, har inte klippt mig sen i mars förra året:O känns som de borde vara dags nu :O haha men jag vågar inte, är rädd att allt hår ska trilla av


camillas blogg: http://resanupp.devote.se
DATUM: 2011-01-27 KLOCKAN: 12:42:14
emma skrev:

ska se honom på lördag :D


emmas blogg: http://chasey.blogg.se/
DATUM: 2011-01-27 KLOCKAN: 15:07:42
LYDIA{JOSEFINE} skrev:

sv: Taaaaaaack underbaraste Mois! :}



Och JAAAAAAA, OPENNNN!!!!! Jag ska också dit! Så jäkla taggad! ;D Tredje gången gillt för min del, bästa festivalen ;D


LYDIA{JOSEFINE}s blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2011-01-27 KLOCKAN: 18:22:21

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.