eftersom jag köpte den på jula så är kartongen knölig. alla deras kartonger är knöliga!

Har ni hängt med i mitt lilla liv så vet ni nog att jag hatar att raka benen! Drar mig för att duscha när jag vet att jag måste göra det, men bland det bästa som finns är när man har nyrakade och nyinsmörjada ben, finns det något lenare? Man känner sig så fräsch! Dessvärre håller det ju inte speciellt länge, 12 timmar senare så har man stubbiga ben igen... Har länge klurat på att köpa en epilator som gör att man får lena ben i 4 veckor (enligt reklamen) och önskade mig det i julklapp, men fick det inte. Kollade pricerunner och på JULA fanns den jag ville ha för ungefär 600 kronor billigare, så idag tog jag tummen ur och gick in där och köpte en rosa liten epilator för 249 kronor. Ska testa den efter middagen, gissar att det kommer ta förjävla ont när den ska dra ut hårrötterna och allt... Vad tror ni? Har ni testat? Hur ont tar det?
Jossi skrev:

Det gör så jävla ont så jag har aldrig mer provat det än en gång! FYFAN! hahah men nu ska jag inte skrämma upp dej ;) när jag rakar benen så skär jag dock sönder mina ben så frågar är väll vad som gör ondast, haha ;)



sv: nä jag förstår dej, samma här just nu! men det kmr, det blir lättare o lättare även om allt går upp o ner <3


Jossis blogg: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
DATUM: 2011-01-15 KLOCKAN: 17:46:29
LYDIA skrev:

Jag brukar epilera! Första gångerna var det pain, men nu tycker jag hårstråna både har blivit tunnare, ljusare och det gör mindre ont numera :} Kanske bara en inbillning att de är tunnare och ljusare, men det känns så :} Det blir liiiite stubb av epilering också tycker jag, men alla hårstrån har ju sin egen "växtcykel" typ så..

Lycka till med epileringen!


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2011-01-15 KLOCKAN: 17:59:12
Cyt skrev:

Det är ett helvete! Jag tycker det gör så sjukt ont "/


Cyts blogg: http://Lennhammer.Wordpress.com
DATUM: 2011-01-15 KLOCKAN: 18:30:05
maria skrev:

Det tar ont! Men inte FÖR ont, dock för jag röda prickar på benen efteråt som håller i sig i typ 2 dagar...


marias blogg: http://lillmaadde.blogg.se/
DATUM: 2011-01-15 KLOCKAN: 18:42:58
janina skrev:

berätta hur det var sedan för jag har också funderat på att börja använda en sån, jag hatar att raka benen. Kram


janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2011-01-16 KLOCKAN: 08:31:55
maria skrev:

sv; jag har inte testat faktiskt! Nämen prickarna är inte som när man rakar mellan benen, de är snarare... annars (A), vet inte hur jag ska förklara, men tycker att du ska testa ;)


marias blogg: http://lillmaadde.blogg.se/
DATUM: 2011-01-16 KLOCKAN: 10:47:38

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.