ear cuff. har alltid (okej, sen lisaplace hade det) drömt om att få ha det som rubrik. ear cuff och dots. mission completed!

Titta vilken fin jag fyndade idag! En liten ear cuff! Eller egentligen två, så jag tror att jag ska knipsa bort kedjan på den ena, så att de blir lite olika i alla fall. Och självklart ska jag kika in på Glitter nästa vecka igen och kolla om de har kommit in då. För hur fint är det inte? Älskar det! Fast skönt? Njaae... Skulle inte tro det va! Det trycker och tar ont, skaver som, kommer säkert få skavsår hehe.
Nästa svårighet: Att få den att synas, mitt hår är ju, som ni säkert vet, aaaaastjockt och långt, och det ska till mycket för att jag ska sätta det bakom öronen...
89 kronor på lilla Aveny Sy, tydligen ska det vara äkta silver, frågan är hur hög sanningshalten är i det?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.