du som går i voc2an, blir superduperglad när du frågade vars mitt linne kom ifrån!

Ser helt ihoptryckt ut alltså... Vacker syn.

Idag är en bättre dag, eller, det är en vanlig dag. Allt det där om kämpande eller icke kämpande är glömt, det är vardag igen. Lökade som en tok när vi åkte skidor, föll närmare sex gånger. Standard! Höll på att börja gråta på matteprovet eftersom det gick så sjukt dåligt, vilket mina klasskompisar förstod när jag satt och svor så mycket som jag gjorde... Har även köpt en liten present till en viss person, nu taggar jag att vara ledig imorgon och bara ligga och dö i sängen! Skönt!

Halsduken kommer från Åhlens, linnet är från JC och jeansen är från Carlings.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.