detta skulle egentligen bli ett outfitsinlägg, men jag skippar nog det, man ser inte ens vad jag har på mig...

Drog till Marika och såg lite Top Model och någon film som hennes classmate Celina hade snackat om, kommer inte ihåg vad den hette, något med Law A...., jävligt... galen! En kille som mördade en massa människor fastän han satt i fängelse, allt för att få hämnd på sin döda dotter och fru.
Ibland brukar jag undra om man älskar sin make/hustru eller sitt barn mer... Barnet är ju av sitt eget kött och blod, men aa... haha, djupa funderingar såhär precis innan läggdags. Är taggad på skola nu då, med min nya kalender. Och "provet" som jag har glömt plugga till tills på tisdag, men det brukar lösa sig! Sovgott♥

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.