det är inte så coolt att sista jag postade ett inlägg i moas shopping-kategorin så visade jag beställningen från h&m.

Dessa två snyggingar tvingade jag pappa att fara och hämta igårkväll, till min fördel så var skärpet gääääälet snyggt! Lagom tjocklek (smalhet?) och underbar färg! (Ska inte ens försöka förklara den, sist gick det såhär). Väskan har jag drömt om sedan Lisen kom med en fin en i början av ettan, har däremot inte hunnit se hur den ser ut på. Förhoppningsvis snygg! Vad tycker ni?
F skrev:

Himla fina grejor! Måste ju bara säga också att om du vill prata är det bara att höra av dej. Du skulle absolut, absolut inte vara jobbig Moa!



Sv; Vad jag vet finns den inte på hemsidan eller så, utan bara i tidningen {weekened}. Du kanske får bättre svar från L ;]



Hoppas det blir bättre ♥


Fs blogg: http://frenchtoast.blogg.se/
DATUM: 2011-01-29 KLOCKAN: 20:03:37

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.