det är illa när man börjar fråga sin katt vad man ska ha för rubrik till det senaste inlägget...

Gissa vad jag ska göra ikväll? Jag, Marika och Oscar ska åka in till stan och se Love and other drugs! Vad kan bli bättre än sina två bästa vänner+en mysig film+ögongodis i form av Jake Gyllenhaal? Inte mycket alltså!

Jag har varit ute och övningskört med pappa för en stund sen, gissa vem som parkerade på ICA? Aaaaaasstolt! Vad jag är mindre stolt över är att jag var ganska rädd när jag körde haha, en sten föll från mitt hjärta när jag lämnade över ratten till pappa. Inte bra alltså. Men övning ger färdighet, kan stolt berätta att jag inte har fått ett enda motorstopp på typ.. tre turer (förutom idag då, men då var det "meningen").

Ska springa ner och äta some pizzzzzza nu, tomat+färsk svamp+tomat=gott?????

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.