att jag måste duscha och fika, blogga och sova tidigt gör jag extremt stressad. undrar vars stresscentrum sitter i hjärnan?

Jag blir stressad för minsta lilla sak, eller nej, när det blir en sak för mycket blir jag superstressad! Kan inte prioritera rätt och blir helt handlingsförlamad. Ja, ni ser ju, jag blir stressad för att jag borde eliminera håret från mina lurviga ben. Jag måste verkligen ta tag i det där, lära mig vars min nivå ligger, för jag vill leva ett aktivt liv men jag skulle föredra att inte vara utbränd innan min 18de födelsedag...

1. Utsätta mig för den smärta som epileringen innebär återigen.
2. Läsa ikapp bloggar.. När jag har tid att läsa dem lär väl de nya inläggen ha tredubblats. Kul! Not.
3. Se det nyaste avsnittet av Solsidan, älskar Solsidan! Roligare program har sällan skådats.
4. Plugga. Hjärn och nervprov på onsdag, fattar 0. Matteprov på torsdag. Engelskaläxa till torsdag. Plus någon mesig svenskaläxa, dataprov nästa vecka och en inlämningsuppgift om MS, Parkinsons och Epilepsi. Taggad brud!
5. Träffa den finaste tjejen utav dem alla. Behövs massor!!!!!!
M skrev:

Ta tre djupa och låt stressnivån sjunka lite lite så kan du bättre prioritera. Jag kan hjälpa dig att andas djupt :) och hjälpa dig välja bort bloglovin ;)


DATUM: 2011-01-25 KLOCKAN: 16:38:27
rakel skrev:

Jag älskar neurologi och jobbar på barnneurokirurgen nu. Hör av dig om du har frågor, frågor om vad som helst som har med vård och sjukdomar att göra :) kram!


rakels blogg: http://rakeleklund.blogg.se/
DATUM: 2011-01-25 KLOCKAN: 18:05:14

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.