alltså vad har jag för vänner, kallar varandra för snobb och snopp i samma mening? galna barn!

Filmen var aaaaaaaaasbra! Och Jake, alltså mumma, vilken heting! Har ni chansen att se Love and other drugs: se den!
Jag hade egentligen planerat att hinna plugga ikväll, räkna lite matte och försöka förstå hjärnan och nerverna men det verkar vara omöjligt! Min plan var även att tidsinställa ett inlägg eller två åt er, ska fara till stallet imorgon efter skolan och har dessutom fått äran att äta middag där. Toppen! Ett problem bara: jag slutar halv 3 och far direkt till stallet, men klockan 4 har jag piano på Musikskolan? Men problem är till för att lösas och förhoppningsvis kan jag spela på det långa feta hålet, annars får jag skylla mig själv för att jag aldrig lära mig att planera... Sovgott finisar♥

Orkar inte skriva vars allt är ifrån, undrar ni: kolla arkivet haha.
Emelie skrev:

Woho, jag ska se Love and Other Drugs idag!

Får ta med mig en servett att torka munnen med, haha!


Emelies blogg: http://sockerskrin.blogaholic.se
DATUM: 2011-01-24 KLOCKAN: 09:21:05

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.