alltså satan så dålig jag är på den där frågegrejen på facebook, typ rank #37928979299. bra moa, bra!

Jag har noll saker att blogga om, verkligen noll! Så jag tänkte, än en gång, känns som jag gör det hela tiden, be er: Vad vill ni läsa? Fler små, fula collage med kläder? En hel dag med Moa? Ska jag försöka trixa ihop en utmaningslista? Vad jag ser på TV? Borde jag börja pyssla igen? Hur jag vill gå klädd i sommar? Vad jag äter på en dag? Hur det går till när jag fotar en outfit? Frågestund? En söt vlogg när jag sover? Hur man bakar köttbullar? Tell me!
Lisette skrev:

En hel dag med Moa, en utmaningslista, vad du äter på en dag och hur det går till när du fotar en outfit vore ju lite spännande!


DATUM: 2011-01-31 KLOCKAN: 20:58:32
Josefine skrev:

Jag kommer så gärna så! hahah :D


Josefines blogg: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
DATUM: 2011-01-31 KLOCKAN: 21:11:22
Hanna skrev:

Jag vill se bilder på sju saker du verkligen tycker om! Att göra, att äta eller att äga vilket som.


Hannas blogg: http://uppfortsomfan.blogg.se/
DATUM: 2011-02-01 KLOCKAN: 11:46:08
Anonym skrev:

Varning för ett oinspirerande svar, men Jag tycker att alla dina förslag låter intressanta! Nja, kanske inte hur man bakar köttbullar… Ja till pyssel, till vlogg, till outfits och till en dag med Moa.


DATUM: 2011-02-01 KLOCKAN: 14:41:11
camilla skrev:

Tycker din blogg e väldigt bra som den är :D men gärna typ alla de grejer du beskrev där ovan :D haha puss


camillas blogg: http://resanupp.devote.se
DATUM: 2011-02-01 KLOCKAN: 16:03:41
Emilie skrev:

Kan du inte skriva om allt det du skriv i inlägget haha, bara lite allt möjligt! Lite listor på olika saker du gillar hade varit kul! :)


DATUM: 2011-02-01 KLOCKAN: 21:44:46

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.