"aldrig fallit så hårt" sa mika om hennes pojke oskar. var det magplask kanske? faceplant? rumpstuds? hehee, skoja mikis!

Jag har fallit stenhårt för kombinationen svart jacka+vit halsduk+röd basker. Och så Acne Pistols kopiorna då, älskar dem! Det gör mina fötter också, kan gå flera tusen mil utan att det gör ont, på riktigt!
Ska hoppa in i duschen nu, fara på ICA och hämta ut mitt H&M paket och sen göra sig iordning för kvällen, ska hänga med Mika, Matilda, Fanny +ett par till. Tror det blir toppen, ännu mer toppen är att jag inte behöver fara hem typ 11 för att jag ska få skjuts från stan, sover hos Matilda! (=fattig bloggning)
Ha det toppen, sovgott och simma lugnt snyggingar!♥

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.